پکیج توانمندسازی ذهن

خلاصه ای از آنچه در پکیج توانمند سازی ذهن در کلینیک سایدا انجام می شود:

نوروفیدبک
یکی از جدیدترین و کارآمد ترین شیوه های درمانی نوروفیدبک است، که به مغز کمک می کند، تمرکز کرده و باعث افزایش توانایی توجه کردن، دقت بهتر، حواس پرتی کمتر، بهبود مهارت های اجتماعی و… می شود و یک درمان غیر دارویی برای رفع اختلال های #تمرکز و یا کمبود #توجه است.

بیوفیدبک
به فرد مضطرب این امکان را می دهد که پاسخهای فیزیولوژیکی خود را در مورد استرس مشاهده کرده و مدیریت کند در واقع به فرد آموزش داده می شود که چگونه به درستی اضطراب خود را کنترل کند.

آموزش کودک و والد
مشاوره_کودک و نوجوان با هدف ارتقای سلامت روانی و هیجانی در مراجعان خود، مهارت‌های روانشناختی را به آنها آموزش می‌دهند و به این ترتیب سطح سلامت روان و بهزیستی آنها را افزایش می‌دهد. مشاوره کودک و نوجوان ممکن است به صورت فردی، به شکل گروهی از کودکان و یا نوجوانان و یا به همراه خانواده انجام شود. این نوع مشاوره می‌تواند فضای امنی برای کودکان و نوجوانان برای ابراز احساسات و افکارشان باشد. علاوه بر این، مشاوره کودک و نوجوان مهارت‌های ویژه‌ای را به والدین در نحوه برخورد، تعامل و تربیت فرزند می‌آموزد.

توانبخشی شناختی
توانبخشی_شناختی روشی جهت بازگرداندن ظرفیت های شناختی از دست رفته است. که توسط تمرینات و ارائه محرک های هدفمند صورت می پذیرد و هدف آن بهبود عملکرد فرد در اجرای فعالیت هاست. در این روش درمانگر اطلاعات حاصل از ارزیابی جلسات را در نظر گرفته و مبتنی بر آن تکالیفی برای تقویت کارکردهای شناختی مغز طراحی می نماید و با پیشرفت مراجع درجه دشواری تکلیف را افزایش می دهد. بنابراین، توانبخشی شناختی یک فرایند آموزشی در راستای ارتقائ عملکرد می باشد.

پاریاد : هماهنگی دو نیمکره #مغز

جهت رزرو وقت با کلینیک تماس بگیرید 👇🏻
۰۲۱۲۲۵۲۸۴۷۳

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

اهمیت مشاوره پیش از ازدواج

  ازدواج يكي از مهمترين، پايدارترين و صمیميترين روابط میان فردی است كه باعث شكل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *