کارگاه مهارت های فرزند پروری

بنا به درخواست مکرر والدین محترم و به دلیل رضایت مراجعین از دوره های قبلی  ثبت نام دوره جدید کارگاه مهارت های فرزند پروری در مرکز سایدا آغاز شد.

4.1.1

اگر به دنبال شناخت دقیق کودک تان، مشکلات او و روش های  رفع و مقابله  با این مسائل هستید،  اگر فکر می کنید  باید رابطه صمیمی تری با فرزند خود داشته باشید، اگر دوست دارید  رفتارهای  مثبت و خوب کودک خود را افزایش دهید  و رفتارهای نامطلو ب او را کاهش دهید، اگر دوست دارید به عنوان یک والد  با کفایت  به ابزارهایی مجهز باشید تا بتوانید کودک خود را بر طبق اصول  علمی مدیریت و هدایت کنید  دوره آموزش اصلاح و مدیریت رفتار ممکن است تنها چیزی باشد که لازم دارید 

دوره آموزش اصلاح و مدیریت رفتار چیست؟

 یک برنامه گروهی است که برای کمک به خانواده هایی طراحی شده  که  مشکلاتی را در زمینه برقراری  انظباط و کنترل رفتارهای فرزندان شان تجربه می کنند. ما معتقدیم که  والدین با کمی آموزش و راهنمایی بهترین کارشناس فرزند خود هستند و می توانند بهترین شیوه تربیتی را بیابند و به کارگیرند. اولین هدف این دوره  کمک به والدین جهت شناخت دقیق ویژگیهای کودک شان ،  مشکلات او و سبک های  فرزند پروری خود  می باشد. در واقع وقتی شما  با جزئیات  کامل این مسائل را بدانید نیمی از مسیر را  پیموده اید.  بعد نوبت به  فراگیری  ابزارها و فنونی می رسد که  شما به کمک آنها  می آموزید  چگونه به شکلی موثر  رفتارهای کودک خود را کنترل کنید .  یعنی رفتارهای خوب را در او ایجاد یا تقویت کنید  و رفتارهای منقی را کاهش دهید یا خاموش نمایید. همچنین در طی این دوره تلاش می کنیم  باورها و انتظارات منطقی تری را به شما معرفی کنیم تا از طریق تغییر برخی افکار و باورها  به آرامش بیشتری  دست یابید و  بیاموزید از خودتان و  کودک تان چه انتظاراتی داشته باشید. همچنین در این دوه مشکلات و تنش های  والدین بررسی می شود و تلاش می کنیم به شما کمک کنیم  بیشتر از خودتان مراقبت کنید  تا تبوانید در محیطی آرام و شاد  علاوه بر تربیت صحیح  و موثر فرزندتان به نیازهای خود نیز بپردازید .

 

چه کسانی می توانند در این برنامه شرکت کنند؟

هر والدی که احساس می کند جهت فرزند پروری صحیح به آموزش و کمک نیاز دارد می تواند از این برنامه سود ببرد .اما این برنامه به طور خاص برای خانواده هایی طراحی شده که فرزندانشان در توجه و کنترل رفتار خود مشکل دارند.اما شرط اساسی تصمیم برای تغییر و یادگیری است. به این معنا که شما باید برای تغییر دادن خودتان، فرزندتان و شرایط جاری زندگی تان آمادگی و انگیزه لازم را داشته باشید.

 نحوه برگزاری جلسات به چه صورت است؟

دوره آموزشی در جلسات دو ساعته به صورت هفتگتی برگزار  می شود.  هر جلسه شامل آموزش، بحث و تبادل نظر گروهی می باشد. همچنین در پایان هر جلسه یک تکلیف داده می شود تا شما در طول هفته مباحث آموزش داده شده  را در منزل تمرین نمایید .

فایده این برنامه چیست؟

تجربه نشان داده  شرکت در چنین دوره هایی  به والدین کمک می کند تا بفهمند در این مبارزه تنها نیستند . همچنین بسیاری از آن ها گزارش می کنند که شرکت در این برنامه به آن ها کمک کرده با چگونگی تقویت مهارت های فرزند پروری خود در بعضی حیطه ها را واضح تر ببینند و بفهمند که چطور می توانند در بخش هایی که برای خود و فرزندان شان مشکل ساز شده است ، بهبود یابند.

یکی دیگر از مزایای یک برنامه گروهی  این است که این برنامه ها بسیار کم هزینه تر از درمان های فردی مربوط به این نوع مشکلات است. ما بر طبق برنامه ای بایک هزینه معقول با شما کار خواهیم کرد.

 

جهت ثبت نام  و کسب اطلاعات بیشتر با بخش پذیرش مرکز به شماره تلفن : 22528473 تماس حاصل نمائید.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

توانمندسازی ذهن (حافظه کاری) Working memory n-back

این نرم افزار بطور تخصصی بر روی مهارتهای توجه و تمرکز، انواع حافظه، سرعت پردازش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *