توانمندسازی ذهن (حافظه کاری) Working memory n-back

این نرم افزار بطور تخصصی بر روی مهارتهای توجه و تمرکز، انواع حافظه، سرعت پردازش اطلاعات و سرعت عملکرد، مهارتهای جهت یابی و مسیر یابی، توانایی بهتر دیدن و شنیدن، تعادل و کنترل حرکتی اثر می گذارد و به درمان کودکان و نوجوانانی که اختلال نقص توجه و بیش فعالی و اختلال یادگیری دارند سرعت بخشیده و برای افرادی که مشکلی ندارند نیز ارتقا عملکرد(تحصیلی و…) را به ارمغان می آورد…

حافظه فعال، کارکرد شناختی می‌باشد که مسؤول حفظ اطلاعات آنی، دستکاری و استفاده از آن در تفکر است. روشی است که شما چیزهایی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید را به بخش‌هایی از مغزتان که می‌تواند اقدام کند محول می‌کنید. به این ترتیب، حافظه فعال، برای متمرکز ماندن بر روی یک کار، جلوگیری از حواس‌پرتی، و به‌روز نگه داشتن شما و آگاه کردن شما در مورد آنچه که در اطراف شما می‌گذرد ضروری است.

برای مثال: کودکانی که در مهارت‌های حافظه‌ی کاری مشکل دارند، اغلب در به‌یادآوری دستورالعمل معلمان، به یادآوری قوانین یک بازی، یا انجام وظایف دیگری که شامل فراخوانی اطلاعات مهم می‌باشد با مشکل مواجه خواهند بود.

 

مشکلات حافظه بسیاری از کودکان با فرآیندهای دیداری و شنیداری آنها پیوند دارد. اختلالات حافظه در کودکان ممکن است باعث نقص در سایر حوزه‌های شناختی نیز شود. به همین دلیل اثر بخشی در این حوزه از اهمیت خاصی برخوردار است….

جهت رزرو وقت از طریق دایرکت و یا شماره تلفن زیر اقدام نمایید
☎️۰۲۱۲۲۵۲۸۴۷۳

🌱کلینیک روانشناختی سایدا و ژنتیک رویانا🌱

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

درمان خجالت در کودکان

  كودك خجالتي كودك “مضطربي”ست كه باور دارد من بد هستم همه بد هستند، و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *